На форуме вы услышите только лучшие практики, которые сможете внедрить в работу в вашем контактном центре. Узнаете, как повысить эффективность вашего контактного центра, как улучшить качество обслуживания и удовлетворенность клиентов, какие технологии и инновации помогут модернизировать контакт центр и уменьшить расходы в будущем, как эффективно обучать, мотивировать персонал и снизить текучку кадров.
Ключеве вопросы:
No one has checked in at the event so far.
I am goinging to visit
A confirmation email has been sent to your e-mail address. Please follow the link provided in the email and complete the registration!
The link will be active for two days. If you do not use it during this time, your data will be automatically removed.
If you have not received the email, reload the page or click here, the email will be sent again.
Is it more convenient for you to receive a call? Enter your contact phone number and name, and our consultants will contact you.
Будем присылать вам анонсы самых важных событий в этом сегменте