Reed Travel Exhibitions (RTE) announces the launch of Exceptional Experiences, a two-day conference and ideas showcase dedicated to experiential marketing and live events. The inaugural event will take place at Fira Gran Via in Barcelona from 2 — 3 December, alongside its market-leading business events trade show, IBTM World which takes place from 1 — 3 December.
With the ‘experience economy’ transforming brand marketing as marketers strive to cut through the digital noise with face-to-face experiences, the event will bring together the global creative live events community with marketers and event planners. It will also act as a platform to network with an opportunity for one-to-one meetings and to share best practice and learnings.
The event combines cutting-edge knowledge on experiential trends, execution, ROI and sustainability from inspiring speakers who will deliver insights to inform marketing strategy, with brand activation case studies and showcases of some of the latest products, thinking, technology and services that brand marketers can tap into to help create moments that build brand engagement.
Commenting on the launch, Natalie Whittaker, Event Manager — Exceptional Experiences, said: “With current predictions estimating that global expenditure on the ‘experience economy’ will hit £8.2trillion by 2028*, marketers and event planners need to ensure they’re delivering live events and experiences that resonate on a personal and emotional level with potential and existing customers.
The text/image source: Expodatabase, official exhibition website Exceptional Experiences 2020
12 новых интервью от проекта «Мнения лидеров event-индустрии»
В течение января 2023 года мы беседовали на разные актуальные темы с топами отечественной ивент-индустрии на площзадке EFEA 2023 и в студии
16 February 2023Через 2 дня стартует Международный форум «Монстры продаж и маркетинга»
Это онлайн-мероприятие ориентировано на собственников бизнеса, генеральных и коммерческих директоров, топ-менеджеров организаций, руководителей и начальников отделов, менеджеров по продажам, фрилансеров.
29 June 2022Маркетинг умер — да здравствует маркетинг!
24 марта в нашем Телеграм-канале состоялся короткий эфир с Алексеем Слепенковым, основателем маркетингового агентства FOMO.Digital и преподавателем Российского общества «Знание».
25 March 2022РЭЦ подвёл итоги своей выставочной деятельности в 2021 году
На пресс-завтраке Российского экспортного центра, состоявшемся 22 декабря, были озвучены интересные данные, касающиеся его выставочной деятельности в 2021 году.
23 December 2021Expo Dubai 2020<